Een nieuw jaar, goede voornemens…

images (2)

Een nieuw jaar, goede voornemens… Naar het schijnt gaan deze twee hand in hand.

Ok dan, tijd voor goede voornemens. Eén van deze goede voornemens moét over deze blog gaan. Ik heb mijn blog de laatste tijd wat links laten liggen. Ja, ik heb hem zelfs verwaarloosd… De drukte, het gebrek aan tijd en energie, hersenspinsels,… namen me in beslag. En hoewel het schrijven me ontspanning en voldoening brengt, kwam het er niet van.

Naarstig op zoek naar ontspanning en rust, antwoordde een vertrouwenspersoon met ‘Ga op zoek naar hetgeen je energie geeft’. Wat geeft me energie, wanneer vergeet ik tijd en ruimte, wat kan me zo opslokken dat ik alles vergeet, waarvan beginnen mijn wangen te gloeien van opwinding? Of gewoonweg: waar wordt je blij van?

Wel, schrijven valt daar zeker onder. Voila, een goed voornemen! Dat belooft…

Oh ja, en wat bovenaan deze post staat, klopt zelfs niet: Maak er maar 366 van! Dit jaar hebben we dus niet alleen een extra dag, maar dus ook een extra kans…

Wordt vervolgd…

Een gedachte over “Een nieuw jaar, goede voornemens…

Geef een reactie

